loading...
شهر اس ام اس
فرشید بازدید : 57 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

.
.

ایرانسلم میخواد ترکم کنه ،

دیروز اس ام اس زده اگه نمیخوای دیگه بهت اس ام اس بزنم

۲ رو به ۵۰۰۵ ارسال کن . امان از تنهایی ….

.
.

چه میشد اگر دفتر خاطراتم مثل چراغ جادو بود تا هر وقت از روی دلتنگی به رویش دست میکشیدم تو از درونش بیرون میامدی

.
.

من کنارت هستم ، دوستم بدار شاید فردا نباشم ….

.
.

وقتی خیانت میکنی اینقدر انسان باش که بگی خیانت کردی ،

نگو تو بد بودی ولت کردم …

.
.

الهی پر است
گلویم از بغض های نترکیده
چشمانم از اشکهای نریخته
دهانم از حرفهای نگفته
گوش هایم از دوستت دارم های نشنیده
و
قلبم از زخمهای نمک پاشی شده
احساس میکنم قیامت شده

.
.

روزی کسی به زندگی شما پا میگذارد ،آن زمان میفهمی که چرا با هیچ کس دیگری دوام نیاوردی

.
.

اونی که میخواد بره میره،

داد نمیزنه که من دارم میرم

اونی که رفتنش رو فریاد میزنه

یعنی : نمیخوام برم، یکی جلوی منو بگیره

.
.

یادگرفته ام که هر آنکس که مرا یاد نکرد را یاد نکن…

شاید او از من تنها تر باشد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    safdsf

    sdfsdfds

    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 1,598
  • بازدید سال : 8,984
  • بازدید کلی : 74,535